kaninzoonen

Alla inlägg under december 2017

Av Victoria Bäck - 19 december 2017 17:44

Nu planerar jag att ta nya tag med bloggandet och tänker bredda mitt område till alla mina djurslag! Den nya bloggen ligger hos Devote.se och jag tycker faktiskt att den blev riktigt snygg  

Det nya namnet på bloggen är "Djur mellan himmel och jord" och det är precis vad bloggen kommer att handla om. Som nämnt kommer det mest handla om mina egna undulater, kaniner och vandrande pinnar men det kommer även inslag av andra djur.

Jag ser verkligen fram emot nystarten och ska försöka föra över mina tidigare inlägg, tack för ert tålamod och jag hoppas verkligen att ni vill följa med till Devote.se och läsa 

//  Djur mellan himmel och jord

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Halloj!
Jag är en tjej på 17 år som älskar djur men kaninerna ligger mig extra varmt om hjärtat.
Jag går naturbruksutbildningen inriktning djurvård och bor på internatet där om veckorna, på helgerna bor jag hemma i byn på gården.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Tycker du att bloggen är lättläst?
 Ja
 Nej
 Kan bli bättre

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017
>>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards